Onder het motto ‘stilstand is achteruitgang’ heeft Groothandelscentrum Plantion dit jaar een behoorlijke facelift gekregen. Met de komst van TICA en een vernieuwd Dillewijn Alflora is het groothandelscentrum nog completer en weer helemaal bij de tijd.
Marketing- en relatiemanager Marjolein Siderius wordt er helemaal enthousiast van: “Natúúrlijk geeft TICA een boost aan het hele groothandelscentrum. Wat zeg ik, aan het hele inkoopcentrum! Het is toch prachtig dat bloemisten hier alles in één keer kunnen shoppen en met een volle auto naar hun winkel kunnen rijden?”
Voorsprong behouden
Groothandelscentrum Plantion had al de naam het meest aantrekkelijke groothandelscentrum van Nederland te zijn. Maar om een voorsprong te behouden, moet je geregeld blijven vernieuwen. En dat is precies wat Plantion doet. De komst van TICA was onderdeel van een algehele metamorfose waar bloemisten en andere klanten blij van worden.
Dillewijn Alflora vernieuwd
Zo voegde Dillewijn Alflora zijn twee winkelruimtes in het groothandelscentrum samen tot één grote ruimte aan de linkerzijde. Op de volledig nieuw ingerichte winkelvloer vinden klanten een zeer uitgebreid assortiment verpakkingsmaterialen en andere bloemisterijartikelen. Rechts zit nieuwkomer TICA, een internationaal succesvolle shop-in-shop formule met interieur- en lifestyleartikelen voor de bloemist.
Vertrouwde stek
Om ruimte voor TICA te maken,verhuisde Boeket Direct (Bodi) naar een ander gedeelte van het inkoopcentrum. Er bleven ook zaken hetzelfde. Goedegebuure & De Mooij, Zalam en Buurman Planten zitten in het groothandelscentrum nog altijd op hun vertrouwde stek.
Betere voorzieningen
Alle veranderingen worden ook aangegrepen om enkele voorzieningen te verbeteren, zoals het centrale evenementenplein en de openbare toiletruimte. Groothandelscentrum Plantion is weer helemaal klaar voor de toekomst!