Bezorgservice

Verbindend in efficiëntie – Steeds meer groenprofessionals kopen naast fysiek op de klok ook meer online. Met een bezorgservice komt Plantion haar inkopers hierin tegemoet en word je volledig ontzorgd. Aangekochte producten worden dezelfde dag nog bezorgd.*

*Producten worden in België de volgende dag bezorgd. Lees hier verder hoe dat zit.

Tijdbesparend en snel geleverd
Een dag van te voren vóór 16.00 uur kun je transport aanvragen door het online inschrijfformulier in te vullen. Transport voor maandag dien je vrijdag vóór 16.00 uur door te geven.
Bekijk hier een voorbeeld van het proces.

 Inkoopkanaal  Woensdag  Donderdag
 Stap 1  Stap 2  Stap 3  Stap 4
 Voorverkoop
 Direct bestellen
 Klok/Kopen op Afstand (KOA)

Bestelmoment        Vóór 16.00 uur aanmelden transport        Product binnen op Plantion
Bezorging op het afleveradres

Goede logistieke oplossingen
Het indichten en ompakken van Deense karren wordt verzorgd door de logistieke afdeling van Plantion. De kosten hiervoor zijn €10,- per Deense kar. Als je gebruik maakt van de bezorgservice, dan wordt hierover een korting berekend op basis van de totale productomzet.

 Kortingsregeling eerste jaar gebruik bezorgservice  Kortingsregeling vanaf het tweede jaar *
 Productomzet tot € 35.000  50% korting  Omzet groei < 5%  50% korting
 Productomzet vanaf € 35.000  100% korting  Omzet groei > 5%  100% korting

* Indien je geen omzetgroei hebt t.o.v. het voorgaande jaar ontvang je geen korting.

Retour Deense karren

  • De transporteur neemt de Deense karren mee retour volgens de richtlijnen van Plantion. Chauffeur en klant tekenen beide voor de aantallen die worden geleverd en weer mee retour gaan.
  • Van de klant wordt verwacht dat de Deense karren gestapeld retour worden meegegeven, met eventueel hierop het (een- of meermalig) fust gesorteerd (hoogte max. 2.20 meter) met een fustbon erbij. De fustboekjes neemt de chauffeur voor je mee. Bekijk hier hoe je fust kunt stapelen.

Indien je binnen 7 dagen weer gebruik maakt van de bezorgdienst, betaal je geen huur voor de Deense karren. Na deze 7 dagen zal de huurberekening in gaan.

Verrekend door Plantion
De transportkosten worden door Plantion gefactureerd en kun je terugvinden op je kopersnota.
Let op: in verband met de stijgende brandstofprijzen zijn wij genoodzaakt om een dieseltoeslag toe te passen. Wekelijks wordt bekeken wat deze toeslag is aan de hand van de gemiddelde landelijke adviesprijs zoals gepubliceerd op de site van TLN.

Tarieven
De tarieven zijn op basis van het aantal kilometers.

Opmerkingen over de producten
Laat het ons weten! Neem contact op met keur over de kwaliteit. Mis je producten? Neem contact op met het servicepunt. Geef in beide gevallen een duidelijke omschrijving met in het geval van keur foto’s van de producten.

Ervaren transporteur
B&M verwijst naar de namen van de oprichters/eigenaren: Wim en Diana Beukhof-Mutsers. In 1996 in Ede begonnen vanuit huis met één koeriersauto. Later groeide dat uit tot een allround en full service logistiek bedrijf.

B&M hecht grote waarde aan een schoon en energiezuinig milieu en houdt nauwlettend de ontwikkelingen in de gaten op het gebied van milieuvriendelijke brandstoffen.

Bezorgen in België
Producten worden in België de volgende dag bezorgd. Bekijk hier een voorbeeld van het proces.

 Inkoopkanaal  Dinsdag  Woensdag  Donderdag
 Stap 1  Stap 2  Stap 3  Stap 4
 Voorverkoop
 Direct bestellen
 Klok/Kopen op Afstand (KOA)

Bestelmoment        Vóór 16.00 uur aanmelden transport        Product binnen op Plantion
Bezorging op het afleveradres

Ben je geïnteresseerd? Neem dan contact met ons op.

Foto van Bezorgservice Plantion
Bezorgservice Plantion
Klantenservice

Bezorgservice Plantion

Klantenservice