Plantion heeft maar één doel: de onderneming van groenprofessionals laten groeien en bloeien. Inkopers worden daarom onder andere ondersteund op het gebied van consumentenmarketing.
We maken lokale groenprofessionals en hun producten zichtbaar bij de consument met het influencerplatform Taste the Green, promotie via ‘De Grote Tuinverbouwing’ (televisieprogramma) en ondersteuning tot op de winkelvloer met unieke arrangementen.
Inspireer je klanten online met de nieuwste trends op het gebied van bloemen, planten en interieur.
Plantion biedt haar inkopers kosteloos Taste the Green, een platform waar je als inkoper door Plantion wordt gekoppeld aan influencers voor interessante samenwerkingen. Deze influencer maakt van jouw product beeldmateriaal, welke je regelrecht kunt delen op je eigen social media kanalen.
Om onze klanten te ondersteunen in het verkopen van bloemen, werken wij samen met De Grote Tuinverbouwing.
Elke aflevering wordt er een bloem uitgelicht. Plantion zal de betreffende snijbloemen dan ook beschikbaar stellen en ervoor zorgen dat ook de consument weet dat deze verkrijgbaar zijn bij de bloemist. De productselectie wordt gedaan door Summerflowers en 365 dagen bloemen.
Plantion ondersteunt tot op de winkelvloer met unieke arrangementen in samenwerking met haar aanvoerders. Gekoppeld aan bijzondere dagen, zullen er jaarrond verschillende arrangementen beschikbaar zijn.
Benieuwd naar het laatste arrangement?
De gemaksgeneratie is een interessante doelgroep die bestaat uit millennials en generatie Z. Deze generatie is geboren tussen 1980 en 2015 en faciliteer je anders dan voorgaande generaties. Bekijk de onderstaande video om te zien hoe wij deze generatie bereiken.