Over onsNieuwsMeer tijd door bezorgservice Plantion
5 mei 2021

Meer tijd door bezorgservice Plantion

Auteur: Alex Korte, eigenaar Alex’ Bloemkado uit Almelo

Het transport van bloemen en planten is meer dan alleen ‘zo snel mogelijk van A naar B’. Om de koper hierin te ontzorgen, ontwikkelde Plantion een totaalconcept.

Wij kopen tegenwoordig in via KOA (Kopen Op Afstand), soms via bemiddeling, Digitale Marktplaats of Klok Voorverkoop. Hiervoor zaten wij ook fysiek op de tribune.

De bezorgservice gebruiken wij al vanaf de pilot, dit omdat het mij tijd scheelt. Ik ben nu meer in de winkel aanwezig en kan zo makkelijker bijsturen in de zaak. En het scheelt ook een personeelslid. De uren die ik anders naar Ede was, moest er personeel in de winkel zijn.

Wij gebruiken de bezorgservice twee keer per week, maar mocht het vaker nodig zijn, dan vaker. Het voordeel is dat je de avond ervoor even een mailtje stuurt en alles is geregeld.

De zending wordt keurig en op Deense Containers omgepakt en ingedikt door Plantion en vervolgens door B&M Koeriers aan de deur geleverd. Ik raad mijn collega’s de bezorgservice zeker aan.

Elke dag kopen veel klanten bij Plantion in via de verschillende inkoopkanalen. Velen van hen maken daarbij gebruik van Kopen Op Afstand en Klok Voorverkoop. Ook groeit het aantal bestellingen van aanvullende producten via Plantion Digitale Marktplaats. Door gebruik te maken van Plantion Transport kunt u rekenen op ontzorging en aantrekkelijke tarieven.

Bekijk hier meer informatie over de Transport dienst van Plantion.