fbpx
Naar beneden Naar boven

‘De klant moet zich welkom voelen’

Kitty Ouwehand werkt sinds een half jaar als marketing- en relatiemanager bij Groothandelscentrum Plantion. Tijd voor een nadere kennismaking.

Waar kom je vandaan?
“Oorspronkelijk kom ik uit Katwijk (Zuid-Holland) maar ik woon al achttien jaar in Arnhem met mijn vriend. We hebben twee dochters, van 9 en 12.”

Vertel eens iets over je achtergrond?
“Ik heb Culturele en Maatschappelijke Vorming gestudeerd en ben verdergegaan in marketing en communicatie door mijn NIMA-diploma’s te halen. Vier jaar geleden heb ik daarnaast een opleiding Interieur Ontwerp en Styling afgerond.”

Wat voor werk deed je hiervoor?
“Hiervoor werkte ik bij CCV in Arnhem, een internationaal bedrijf in betaalautomaten en transactieverwerking. Daar was ik onder meer verantwoordelijk voor het verbeteren van de klanttevredenheid.”

Hoe bevalt je nieuwe baan?
“Heel goed! Wat ik erg leuk vind, is dat ik mijn marketingkennis en -achtergrond in een creatieve omgeving kan inzetten. Het is een heel zelfstandige en afwisselende functie. Ik ben verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken in het centrum en de aankleding van het plein, en ik ben het aanspreekpunt voor klanten. Daarnaast organiseer ik events voor onze klanten. Een erg leuke en veelzijdige functie in een mooie branche.”

Hoe zie jij het groothandelscentrum?
“De kracht van het centrum is in mijn ogen niet alleen het mooie plein, de kwaliteit van de ondernemers en de verzorging van het geheel maar vooral ook de persoonlijke benadering en de sfeer. Deze sterke punten wil ik graag verder uitbouwen: de klant moet zich gewaardeerd en welkom voelen en graag ons plein bezoeken.”

Wat wil je verder nog kwijt?
“Bij het groothandelscentrum werk ik twintig uur, verdeeld over drie dagen. Mijn kantoor is het ‘glazen huis’, midden in het centrum. Kom gerust een keer een kop koffie drinken!”

Terug naar overzicht