Naar beneden Naar boven

Klantenonderzoek Plantion – 1e meting

07-01-2016

De mening van onze klanten telt! Daarom heeft Plantion in oktober een klantenonderzoek uitgevoerd. Door middel van dit onderzoek willen wij onze klanten beter van dienst zijn en onze producten optimaal afstemmen op de wensen en behoeften van onze klanten.

Het onderzoek is afgerond en de resultaten zijn verwerkt door Customeyes, een onafhankelijk onderzoeksbureau. Graag willen we iedereen die heeft deelgenomen aan het onderzoek hartelijk danken!

Resultaten
Onze klanten hebben Plantion beoordeeld met een 6,8. De resultaten van het onderzoek bieden ons handvatten voor verbetering en geven aan wat onze sterke punten zijn. Uit het onderzoek blijkt dat klanten ons zien als een betrouwbare en persoonlijke organisatie. Verbetering ligt in aspecten als professionaliteit (rondom veilingen), ons aanbod en pro-activiteit.

Conclusies
Deze signalen betekenen voor ons dat wij onze organisatie scherper zullen inrichten zodat wij onze klanten kunnen voorzien van een optimale dienstverlening en goede producten. Het eerste punt waar wij mee aan de slag gaan is ons aanbod. Wij nodigen onze klanten uit om hun specifieke wensen kenbaar te maken en hierover met ons mee te denken.

Hierbij willen wij alle klanten die hebben deelgenomen aan het onderzoek bedanken. Uiteraard is alle feedback vanuit onze klanten ook meer dan welkom buiten het onderzoek om. Wij vernemen graag van u hoe u onze producten en dienstverlening ervaart.

Mocht u nog vragen hebben over het onderzoek of de resultaten dan kunt u contact opnemen met Ellis van Verseveld (Manager Marketing en Communicatie, EllisvanVerseveld@Plantion.nl, 0318-66 17 00).

Terug naar nieuwsoverzicht