fbpx

ULTIMO

24-10-2019

Afgelopen week is er een update uitgevoerd aan ons softwarepakket Ultimo. Het merendeel van de wijzigingen betreft de ‘achterkant’ van het programma (de afwikkeling van jobs), echter er zijn ook aan de voorkant een aantal verbeteringen doorgevoerd.

Zo wordt nu in het mailbericht ook de omschrijving (mits ingegeven) meegestuurd. Maakt het weer wat makkelijker om te herleiden om welke melding het ook al weer ging.

Wil je inzicht in je eigen melding om te zien wat er mee gedaan dan wel wat de tussenstatus is? Dat kan door op het ‘huisje’ te klikken dat voor het meldingsnummer staat.

We merken in de praktijk helaas dat veel meldingen nog steeds via de telefoon, mail of via een gesprek gaan. Dit is onhandig. Niet alleen omdat er geen totaalbeeld is. Er ‘verdwijnen’ ook meldingen omdat ze niet goed genoeg genoteerd worden. Bovendien kan er geen historie worden opgebouwd waardoor de collega’s van ICT en facilitair op basis van oplossingen of ervaringen uit het verleden zaken hebben opgepakt. Tot slot heb je zelf ook geen zicht op je melding. Immers hij staat nergens genoteerd.
Dus bij deze het dringende verzoek om alle ICT- en facilitaire meldingen via Ultimo door te geven. Deze meldingen zullen voorrang hebben op de meldingen die op een andere wijze worden doorgeven!