fbpx

AANWEZIGHEID

24-07-2019

Bij de receptie en de Klantenservice komen geregeld telefoontjes met vragen binnen voor collega’s. Het is dan natuurlijk niet erg klantvriendelijk als we gaan doorverbinden naar een collega die er niet is door bijvoorbeeld werk buiten de deur, ziekte of vakantie.
Hetzelfde effect doet zich voor als zij een vraag noteren en deze vervolgens uitzetten in de organisatie.
De collega’s bij de receptie en Klantenservice kunnen via ATPS (tijdregistratiesysteem) zien wie er wel en niet aanwezig zijn, ook voor een langere periode. Echter dan dient deze informatie wel ingevuld worden!
Oftewel nogmaals het dringende verzoek om:
• Te klokken als je aanwezig bent in Ede (ook nodig in verband met calamiteiten);
• Vrije dagen aan te vragen via ATPS web zodat deze zichtbaar zijn,
• Ziekte van medewerker doorgeven aan receptie en Klantenservice zodat zij daar rekening mee kunnen houden.
Door met zijn alle deze kleine zaken op te pakken verhogen we op een simpele manier de klantvriendelijkheid!