fbpx

De klant moet zich welkom voelen

Auteur: Kitty Ouwehand, Marketing- en relatiemanager Groothandelscentrum Plantion (GHC).

“Het GHC omschrijf ik vaak als de Albert Heijn voor de groene wederverkoper: alles onder één dak, one stop shopping. Van verpakkingen en decoratie tot bloemen en planten.”

Sinds mei 2018 ben ik werkzaam als marketing- en relatiemanager bij Groothandelscentrum Plantion. Wat ik erg leuk vind, is dat ik mijn marketingkennis en -achtergrond in een creatieve omgeving kan inzetten. Het is een heel zelfstandige en afwisselende functie. Ik ben verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken in het centrum, de aankleding van het plein en ik ben het aanspreekpunt voor klanten. Daarnaast organiseer ik events voor onze klanten. Een erg leuke en veelzijdige functie in een mooie branche.

De kracht van het centrum is in mijn ogen niet alleen het mooie plein, de kwaliteit van de ondernemers en de verzorging van het geheel maar vooral ook de persoonlijke benadering en de sfeer. Deze sterke punten wil ik graag verder uitbouwen: de klant moet zich gewaardeerd en welkom voelen en graag ons plein bezoeken.

Bij het groothandelscentrum werk ik twintig uur, verdeeld over drie dagen. Mijn kantoor is het ‘glazen huis’, midden in het centrum. Kom gerust een keer een kop koffie drinken!